۱۳۸۶ آذر ۱۳, سه‌شنبه

همه چیز زیر سر این انگلیساس

صد بار توی این حرف اول لعنتی گفتیم بابا همه چیز زیر سر این انگلیس هاست ولی به گوش کسی نرفت که نرفت ، حالا هم بعد از این همه مدت بالاخره به همه ایرانیان عزیر دور از وطن ثابت شد که ما راست میگفتیم ، راست میگفتیم که توی این شهر سیدنی کلی جاسوس مزدور در عین حال بیکار ! وجود داره که شب تا صبح کار و زندگی ندارند و دارن زاغ سیاه مارو چوب میزنند تا بلکه بتونن راپورت ما رو به قیمت گزاف به عواملشون در ایران بفروشند .
آخه میدونین ما آدمهای خیلی خیلی مهمی هستیم و اطلاعات مربوط به ما مثل اسم مون شماره تلفنمون ، رنگ جورابمون و ... خیلی برای اونهایی که شما همه میشناسین ارزش داره .
شما که دیگه بهتر باید بدونین ناسلامتی کلی زور زدیم این یک نیمچه آبرو ی مبارزاتی رو برای خودمون خریدیم ، حالا یک بچه جغل ..... میخواد بیاد جای مار و تنگ کنه . عمرا اگر بزاریم !

ما از همین تریبون حرف اول افشاگری میکنیم و هر کسی که بخواد اسامی ما رو به ایران ریپورت کنه افشا میکنیم . اصلا هرکسی بخواد پاشو تو کفش ما کنه ، افشا میکنیم ،ما به نام اصل مقدس دموکراسی توطعه های هر کسی رو که عقایدش با ما یکی نباشه در نطفه خفه میکنیم
برای ما کاری نداره که چهره این جور آدمها رو آشکار کنیم . اصلا میدونین چیه ، من و بقیه دو سه نفری که با من هم عقیده هستند نمیزاریم هر کس و ناکسی به نام ایرانیان بیاد و بخواد تو کار ایرانیان دخالت کنه ، ناسلامتی ما کلی برای این دموکراسی جون و خون دادیم فقط توی همین 25 سال گذشته کلی توی استرالیا به نفع خلق ستم کشیده ایران مبارزه کردیم ،

بله اون دوره گذشت که هر کسی از ایران پاشه بیاد و موقعیتهای مدیریتی و پدرخواندگی مارو زیر سوال ببره خلاصه این که من از همین تریبون نامبارک اعلام میکنم نزارین باز دوباره این انگلیسا بیان و لیاقتهای ما رو زیر سوال ببرن .من از همین جا از طرف خودم و دو سه تا دوست دیگه ام که با من هم عقیده اند به نمایندگی از طرف کلیه جامعه ایرانیان مقیم جهان از شما خواهش میکنم دست عوامل رژیم رو که به شکل شبانه روزی رفتار آدمهای مهمی مثل ما رو زیر نظر دارن قطع کنین و نزارین خدای نکرده این عوامل نفوذی رژیم به منابع اطلاعاتی سازمان همیاری ایرانیان دست درازی کنند . ای کاش من هم میتوانستم شونه به شونه شما در این مبارزه شرکت کنم و در روز انتخابات هیئت مدیره کنار شما عزیزان باشم ولی متاسفانه مجبورم برای شرکت در عروسی دختر خاله عزیزم به تهران! سفر کنم .

مبارز شماره 1

هیچ نظری موجود نیست: